Абе тая Германия няма нищо общо с Германия преди 40 години, това са някакви стари спомени
Вижте какво пише тука, питат си и там здраво, друг въпрос е че ако не е отразено в документа можеш да върнеш колата, ама като знам българина, колко се занивама с адвокати...., ако беше така КАТаджиите щяха да са умрели от глад
"Не считайте също, че примерно в Германия, няма да направят опит да ви залъжат, макар и по по-фин начин от нашите търговци. Там автокъщите се държат от малцинства или германци с не особено висок интелект. При това продаваните коли са обикновено без номера и не може да ги изпробвате в движение дори на 100 метра. В Германия връщането на километража е също законно, въпреки че трябва да се отрази в документите. Установено е, че се практикува често и незаконно. Разликата е, че там превъртането се прави примерно на всяка трета и то по-скъпа кола, защото услугата е 100 евро, докато у нас се прави почти на всяка кола срещу "твърда цена" от обикалящите из Горубляне специалисти срещу 25лв..-.."
пълният текст тук
http://cars.bghot.com/
Вижте какво пише тука, питат си и там здраво, друг въпрос е че ако не е отразено в документа можеш да върнеш колата, ама като знам българина, колко се занивама с адвокати...., ако беше така КАТаджиите щяха да са умрели от глад
"Не считайте също, че примерно в Германия, няма да направят опит да ви залъжат, макар и по по-фин начин от нашите търговци. Там автокъщите се държат от малцинства или германци с не особено висок интелект. При това продаваните коли са обикновено без номера и не може да ги изпробвате в движение дори на 100 метра. В Германия връщането на километража е също законно, въпреки че трябва да се отрази в документите. Установено е, че се практикува често и незаконно. Разликата е, че там превъртането се прави примерно на всяка трета и то по-скъпа кола, защото услугата е 100 евро, докато у нас се прави почти на всяка кола срещу "твърда цена" от обикалящите из Горубляне специалисти срещу 25лв..-.."
пълният текст тук
http://cars.bghot.com/
Comment